نمونه پاکت همکار:

همکاری با آتیل
بدون هیچگونه سرمایه با آتیل در منزل کسب درامد کنید

مجموعه بزرگ آتیل برای حمایت از کسب و کارهای خانگی، بخشی با عنوان همکاری را در چند سال گذشته به گروه آنلاین خود افزوده که شما میتوانید بدون نیاز به سرمایه، تجارت خود را از طریق شبکه های اجتماعی آغاز کنید.

در اولین گام در سایت آتیل عضو شده و یا اگر پیشتر عضو شده اید با نام کاربری خود در سایت وارد شوید

اجناس موجود در سایت آتیل را در شبکه اجتماعی خود بارگذاری و سفارشات مشتریان خود را در سایت ثبت کنید
فقط و فقط اطلاعات مشتری رو در بخش توضیحات وارد کنید، سفارش شما با نام (فروشگاه اینترنتی) ارسال خواهد شد و هیچ نامی از مجموعه آتیل نخواهد بود.
برای سرعت بیشتر و دریافت عکسهای با کیفیت، از عکسها و توضیحات صفحه تلگرام ما میتونید استفاده کنید.

در حال حاضر بیش از 2500 فروشگاه اینترنتی، کسب و کار مجازی خود را در این بستر راه اندازی کرده اند و به صورت گسترده فعالیت میکنند. مجموعه آتیل با پشتیبانی سریع در کنار شماست.

توضیحات تکمیلی:

شماره همراه: شماره ای که در موقع ثبت نام در سایت ثبت کرده اید، باید همیشه روشن و پاسخگو باشد. مجموعه آتیل و مشتریان شما از همین شماره با شما تماس خواهند گرفت و نیازی به فعالسازی شبکه اجتماعی خود بر روی این شماره نیست.

تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، سایت : اگر در هر کدام یک از شبکه های اجتماعی و یا سایت شروع به فروش اینترنتی کرده اید ،موظف هستید به مدیر سایت با شماره همراه 09123058515 اعلام فرمایید. اجباری به داشتن اعضا در زمان تایید شما نیست فقط کافیست برای شروع کار حداقل 10 مورد از محصولات را در شبکه اجتماعی خود به عنوان نمونه وارد کنید. (لطفا در انتخاب نام در شبکه های اجتماعی خلاقیت بکاربرده و از نام آتیل استفاده نفرمایید)

عکس کارت ملی: از کارت ملی خود یک عکس با کیفیت و خوانا ارسال کنید، به هیچ عنوان کارت ملی سایر اعضا خانواده یا دوستانتان مورد قبول نمی باشد. در نظر داشته باشید که کارت ملی شما در هیچ یک از سامانه ها و شرکت ها ثبت و ارائه نخواهد شد و صرفا جهت شناسایی شما توسط مجموعه آتیل می باشد.

قیمت گذاری محصولات

مجموعه آتیل همواره در تلاش است پایین ترین قیمت ها را در سراسر ایران ارائه دهد به همین دلیل قیمت کاربران عادی و همکارانی که در ابتدای فعالیت هستند یکسان می باشد، اما با افزایش فروش شما ،بعد از فروش به 5 مشتری کد تخفیف 5000 تومانی برای شما فعال میشود
توجه داشته باشید که سود 5000 تومانی 5 فروش اولتون به کیف پولتون اضافه خواهد شد(توجه داشته باشید که در صورت محرز شدن خرید برای خودتون،هیچ سودی از طرف شرکت برای شما ئاریز نخواهد شد و نام کاربری شما از لیست همکاران حذف خواهد شد)
در صورت فروش بیشتر ،امتیازتان نیز در سایت بالا رفته و به صورت خودکار قیمت خرید شما در سایت کاهش می یابد، تا جایی که به قیمت عمده فروشی محصولات برسید.

همکاران محترم همچنین میتوانند محصولات را با سود بیشتری نسبت به مجموعه آتیل به مشتریان خود بفروشند و محدودیتی از این بابت وجود ندارد، اما به هیچ عنوان مجاز به فروش اجناس پایین تر از قیمت عادی نمی باشند.

تیم همکاران مجموعه آتیل جهت حفظ کیفیت و اجرای سیاست های این مجموعه، همواره در حال رصد همکاران میباشد و در صورت مشاهده هرگونه قانون شکنی مطابق با قوانین مجموعه با همکار خاطی برخورد خواهد شد.

نام و فاکتور آتیل

از زمانی که همکاری شما در آتیل تایید شود تمام سفارشات شما با پروتکل همکاری آتیل ارسال خواهد شد و هیچ نام و لوگویی از آتیل نخواهد بود.

نحوه ثبت سفارش همکاران
سفارش همکاران همانند سایر کاربران میباشد فقط تنها فرقی که دارد اینه که در قسمت کد تخفیف ،کد تخفیفتون رو وارد میکنید و در قسمت آخر،قسمت یادداشت،اطلاعات و شماره تماس مشتری رو وارد میکنید

و در آخر توجه داشته باشین که، با توجه به ارسال پیامک از سایت، بعد از ثبت سفارش، به هیچ عنوان شماره موبایل مشتری رو در قسمت شماره موبایل وارد نکنید